eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA LATA 2020 - 2021
PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
NA LATA 2020 - 2021
Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696, z późn. zm.) ustala się, plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Centrum Usług Społecznych Gminy Słupsk.
Lp. |
Zakres działalności |
Realizujący zadania wynikające z art. 6 ustawy |
Sposób realizacji |
Termin |
1. |
Powołanie koordynatora ds. dostępności |
Wójt Gminy Słupsk |
Zarządzenie Wójta |
Do 30.09.2020. |
2. |
Skierowanie pisma informującego o powołaniu koordynatora ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w GOPS Słupsk. |
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
Poinformowanie Przewodniczącego zespołu drogą mailową lub telefoniczną o wskazaniu koordynatora. |
Do 30.09.2020. |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości informacji o wyznaczeniu koordynatora ds. dostępności w CUS. |
Dyrektor Centrum Usług Społecznych Gminy Słupsk |
Umieszczenie informacji na stronie internetowej www.cus.slupsk.pl |
Do 28.02.2021 |
3. |
Analiza stanu obiektu CUS Gminy Słupsk względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami wynikająca z przepisów ustawy |
Koordynator ds. dostępności CUS Gminy Słupsk |
Sporządzenie analizy w odpowiadającym zakresie |
Do 28.02.2021. |
4. |
Analiza stanu obiektu CUS Gminy Słupsk względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami wynikająca z przepisów ustawy. |
Koordynator ds. dostępności CUS Gminy Słupsk |
Sporządzenie analizy odpowiadającym zakresie. |
Do 28.02.2021. |
5. |
Dokonanie analizy pod kątem dostosowania administrowanych obiektów do minimalnych wymagań dotyczących dostępności |
Koordynator ds. dostępności CUS Gminy Słupsk |
Sporządzenie analizy w odpowiadającym zakresie na podstawie art. 6 ustawy ze wskazaniem na wymagania w zakresie architektonicznym, cyfrowym, komunikacyjnym. |
Do 28.02.2021. |
6.
|
Dokonanie diagnozy w zakresie dostępności alternatywnej |
Zespół koordynatorów ds. dostępności. |
Sporządzenie diagnozy w odpowiadającym zakresie art. 7 ustawy ze wskazaniem na alternatywną organizację podmiotu umożliwiającą realizcję potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami |
Do 01.03.2021. |
7. |
Udział w spotkaniach Zespołu koordynatorów |
Koordynator ds. dostępności- przewodniczący zespołu koordynatorów. |
Spotkania - Urząd Gminy Słupsk, bieżące przekazywanie informacji na temat dostępności w budynku CUS Gminy Słupsk |
Do 31.12.2021. |
8. |
Sporządzenie raportu dotyczącego dostępności w CUS w Słupsku |
Koordynator ds. dostępności CUS Gminy Słupsk |
Przekazanie do Wojewody pomorskiego - art.11, pkt. 4 Ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. |
Do 31.03.2021. |
9. |
Bieżące sprawowanie pieczy nad wywiązywaniem się z obowiązków wynikających z ustawy o dostępności |
Koordynator ds. dostępności CUS Gminy Słupsk |
Audyt wewnętrzny |
Dwa razy do roku do 30 VI i 30 XII lub konieczności wynikającej ze zmiany przepisów |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wiesława Werra | 24-02-2021 10:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dorota Miękus - Płodzień | 24-02-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Wiesława Werra | 24-02-2021 10:27 |